God morgon! :)

Publicerat: 2011-01-05 Kl: 07:41:19 | I kategori: Allmänt






Här är vi uppe med tuppen, som alltid med andra ord! Men idag har jag ingen lust att ligga kvar i sängen o mysa för Thelise var överallt o ingenstans, då är det lika bra att kliva upp. :)



Igår hände det inte speciellt mycket..

Morgonen började väldigt  tidigt så vid 8 gick jag o Thelise och vilade igen. Vi vilade ca 2 timmar sen kom Williams faster Marie. :) Hon sover just nu inne på hans rum, får se när dom vaknar till liv.

åkte med mamma o hämtade mitt utlånade köksbord, vilket tog en jäääävla tid innan jag fick tillbaka men nu är det här igen. Sen vidare hem där Sandra väntade med barnen, klädde dom o åkte ner på stan. Fixade lite saker sen hem o åt god middag :D Fläskfile, pommes o sånt ni vet ;)


Sen kom Daniel o jag skulle åka ner o sola, mötte Marcus o fick skjuts ner sen åkte vi hem till mig. Alla borde ha en vän som Marcus, jag har aldrig träffat en person som är lika BRA som han. Det är svårt att förklara men han är helt klart min bästa vän o värd all kärlek på denna jord! :)
Han stannade tills 00.00 någongång sen traskade han vidare.. Och jag gick o knoppa. Spännande va? Nu ska jag göra mat o ta ner Thelise som klättrar på min rygg o ta upp alla 64 våtservetter som hon har slitit ut.. o jag stoppar in.. hon sliter ut... så gör vi hela dagarna. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0