Ikväll kommer ett svar på tal för jag får ...

Publicerat: 2011-01-20 Kl: 18:20:04 | I kategori: Allmänt


img_2508 (MMS)

Ikväll kommer ett svar på tal för jag får ju inte yttra mig hos självaste idioten(som förövrigt borde ha kontaktat mig irl ist för internet med tanke på att hon är så VUXEN O MOGEN) så då använder jag givetvis bloggen som hon "inte läser" kung!! Hatar folk som hoppar på en annan person men man får inte försvara sig för man blir blockerad :S du insåg nog ditt stora misstag, jag hade visst varit hemma hela tisdagen, dock inte ensam så det vart en halv jobbig situation nu.. För VEM kan de vara?:o Sen har det hänt en TOPPEN sak!!!:D JAG är lyckligast i världens just nu men det berättar jag om ikväll efter jag har gjort läxan min:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0