Natt-prat

Publicerat: 2011-01-03 Kl: 21:55:43 | I kategori: Allmänt






Thelise sover lite dåligt på natten till och från.. Men men gör det inget för hon är så söt när hon är yrvaken. Eller hon är inte riktigt vaken men samtidigt sover hon inte. Hur som haver, i förrgår skulle jag försöka lära hon att göra en slängpuss men gav upp ganska snart. Inatt när hon vaknade till så låg hon o gjorde pussljud, sen när jag tog upp hon tittade hon på mig o röt "Mamma!!" oså gjorde hon massa pussljud, sååå jäkla söööt!! När hon är halvvaken är hon så duktig på att härma ljud o ord, kanske för att det är de enda tillfället hon ligger STILLA o tittar på mig, haha. Men man smälter så jag skulle kunna sitta med hon så hela natten :p Det roliga är att så fort jag lägger henne mot mitt bröst o lägger över snutten somnar hon direkt, det är så fränt. Tar man bort snutten då tittar hon upp o börjar prata igen o så lägger jag tillbaka den då tvärslocknar hon.


Jag förstår inte hur sånna här små barn kan vara så smarta. Man behöver inte peka på lampan, eller visa hur man klappar händerna utan man behöver bara fråga. Jag är imponerad av min smarta unge!:) All kärlek till mina barn!





Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag älskar att läsa din blogg... Jag älskar att se Thelise´s utveckling trots att jag inte fick se Leah´s!

Men du/ni har världens "näst" (missförstå mig inte!) vackraste dotter..!!

2011-01-04 @ 02:57:38
URL: http://evelajnoo.blogg.se/
Postat av: amanda

Jaaaaa dina barn är mina hjärtegull! Dom är så omtyckta av alla :-)

2011-01-04 @ 13:59:18
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: amanda

Det går att spärra ip-adresser kom jag på. Det har jag gjort på min blogg iaf :-) I WILL HELP YOU MY FRIEND.

2011-01-04 @ 17:39:20
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0