Saknar mina älskade barn!!:(( Imorn är jag...

Publicerat: 2011-01-26 Kl: 20:24:56 | I kategori: Allmänt


img_7430 (MMS)

Saknar mina älskade barn!!:(( Imorn är jag hemma igen! Fick ett sms nyss att "någon" HOST, kommenterar andras bloggar med mitt namn. Inte för att endast jag bär det namnet men snälla ni, väx upp!!! Vill ni säga något så gör det med erat namn o mail/blogg adress, låt andra vara ifred o håll era idiotiska åsikter till er själva. Men hur som, jag har varit på en mini eller ÄR på en minisemester rättare sagt o uträttar mina ärenden, det är väldigt kul o avkopplande MEN jag har aldrig varit ifrån Thelise en hel dag :/ mammas gosentrosen! Saknar också William enooormt!


Kommentarer
Postat av: C.B

Fy...Det är nackdelen med att ha blogg, folk tro de kan häva ur sig hur som helst....speciellt i andras namn. Har ja själv varit med om när jag hade min. Som tur, tog bort den för mindre än ett år sedan tillbaka och som sagt, det är det bästa jag gjort!



Hoppas op gick bra, avis ;)

2011-01-26 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0