svar på kommentar

Publicerat: 2011-07-11 Kl: 20:28:09 | I kategori: Allmänt


Svar till "T";
Jag kan inte godkänna din senaste kommentar för den blir alldeles för privat för andra ögon. Det enda svar jag kan ge är att bakom fasaden är det så mycket annorlunda än saker och ting har sett ut. Jag vet inte om du förstår riktigt men njae.. det var inte riktigt så som du/resten av sundsvalls befolkning har tolkat det. Men så länge jag vet sanning så är jag nöjd och glad. :) Om vi kommer bli lämnad ifred kan bara tiden visa, annars är det som det är!:) Bara vi slipper alla bråk så är det jätte bra men jag förstår att du blir fundersam och nyfiken!:)

(Nu har ni inte en aning om vad vi pratar om så ni behöver EJ gå i taket!!!)





The more you try, the stronger we become!

Kommentarer
Postat av: T

Men Anna skrev ju ut i sin blogg att dom skulle gifta sig, sedan läser man att dom separerat? Träffa hon Jonas innan hon gjorde slut med R eller???? Fattar ingenting, som jag har fattat det så träffa hon Jonas medans hon va med R? Fult gjort av henne, men bra kanske så du fick Robban =) Verkar som att Anna är avis eller något på er? Känns som att de är hon som håller på och jävlas, men fattar ändå inte varför när hon ha Jonas.

2011-07-12 @ 09:03:24
Postat av: Evelina

Svar till t; Exakt! Du har förstått de rätt men jag vet inte så mycket om när dom träffades om de var långt innan eller precis vid slutet men ja du har rätt i resten:)

2011-07-12 @ 09:40:57
Postat av: Evelina

Sen så vet jag inte vad det handlar om de sista du skrev. Men helt klart svartsjuka men som sagt, varför?! O man får inte glömma fasaden, hemma var det inte ens i närheten av de som visades utåt.:)

2011-07-12 @ 17:22:36
Postat av: T

Okej, konstigt att Anna beter sig sådär när hon ha Jonas då. Fattar inte varför? Hon som valde att leva med honom och inte med Robban. Jaja huvudsaken är att du och robban är lyckliga iaf =)

2011-07-12 @ 19:41:57
Postat av: Evelina

Nej det förstår inte jag heller, hur man för allt i världen kan lämna något så underbart men som sagt, så länge vi är lyckliga så!:)

2011-07-13 @ 01:51:30
Postat av: evelina

Nej gud så var det absolut inte! Hade inte träffat han innan! eller jo hälsat en snabbis bara. Det här har hänt efteråt! :)

2011-07-13 @ 12:25:39
Postat av: M

Jag har hört att det är precis som du skriver... Att Anna visade en falsk fasad på bloggen och det va ett helvete hemma. Att hon är fruktansvärd att leva med och att Robert fick mycket skit enligt folk omkring.

Hon är inte ens värd att kalla sig för mamma tycker många och tror att hennes nya kille Jonas kommer tröttna snabbt. Har fått höra att hon behandlar även honom som skit och att hon får utbrott på honom både inför hans och hennes familj. Sen att hon är irriterad över att Jonas inte hjälper henne med HENNES barn.. Ja just det, det är hennes barn och inte Jonas barn vilket hon verkar ha svårt att förstå. Han har väll nog med sitt egna barn ffs!

Tror att hela stan vet om hur Anna är och jag vet att många ber att få läsa hennes blogg när hon satt lösen just för att sprida det vidare och sitta och skratta..

Tror hon känner sig ganska ensam faktiskt och det är faktiskt helt självförvållat.Det tror och hoppas jag att hon vet själv.

2011-07-13 @ 20:00:16
URL: http://haringen.se
Postat av: Evelina

"M"! Jag är jätte nyfiken på vem du är, mellan dig o mig kan du inte tala om vem du är? Här eller i mail/fb? Kommer INTE komma fram från mitt håll! Jag håller med dig fullt ut o är glad att någon sett sanningen.

2011-07-13 @ 20:44:25
Postat av: Evelina

Umgicks är att ta i!:) ja sams i den mån de behövs:)

2011-07-14 @ 00:30:15
Postat av: Evelina

Ja det har han, tack o lov:)

2011-07-14 @ 08:25:03
Postat av: Evelina

Ja otroligt skönt!:)

Nej inte så överdrivet mycket faktiskt men ja vi är "vänner".. Alltså vi pratar o så. Kommer överrens

2011-07-14 @ 10:27:33
Postat av: "M"

Nej jag tänker inte säga vem jag är men jag vet tex att du läser min blogg och att vi är vänner på FB. Och mitt namn börjar såklart inte på M utan det är bara vad jag skriver.

Jag tror att du vet vem jag är om du tänker efter;) Jag har ganska svårt att hålla tyst om jag tycker något som jag gör i detta fallet. Eller vem tycker inte om att spekulera om detta? Tror alla jag känner gjort det faktiskt:)

2011-07-14 @ 11:22:31
Postat av: Evelina

Men jo säg! Nu vart jag ännu ner nyfiken och jag lovar att inget säga för alla har ju typ samma åsikt:) Vad börjar ditt namn på då!?:)

2011-07-14 @ 13:16:58
Postat av: tova

jag antar att det där svaret var till mig?... nu har jag ju nästan glömt bort vad jag själv kommenterade, har för mig att jag hade en annan fråga i kommentaren:o vill du får du gärna vidarebefodra frågan i en kommentar till min blogg eller svara i min blogg nästa gång:)

2011-07-16 @ 14:45:30
URL: http://tovaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0