sol sol sol

Publicerat: 2011-06-09 Kl: 20:51:54 | I kategori: Allmänt


Ska jag säga det igen? Hundrade gången i rad, ni måste ju tröttna men jag har haft en helt amazing dag igen. Åkt båt, solat, myst ja ni hör ju själv. Just nu är livet helt helt helt perfekt! :) Äntligen kan jag svara på frågan "Hur mår du?" -"BRA!!" Det känns så skönt! Tack fina DU!

Hämtade små älsklingarna på dagis.. tänka sig att Tisen blir så lycklig när pappa kommer men när mamma kommer får man en vink sen drar hon åt andra hållet? :) Gohjärtat! :)

Ihelgen är det jobb, jobb, jobb o förhoppningsvis hinns lite mys o sällskap med :) Barnen är hos faderskapet hela helgen, toppen roligt för dom!! :) Ute o leka hela dagarna(förhoppningsvis? vad vet jag) men det kommer bli super!(hoppas jag).

Skönt för mig, att för första gången i hela mitt liv(?) vara barnledig en helg! Och få umgås med dom andra fina <3

Nu ska jag ta och ringa en vän. Ha en bra kväll!:) Slänger in lite bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0