Sommar

Publicerat: 2011-06-04 Kl: 11:47:46 | I kategori: Allmänt


God dag mina fina läsare!:) Idag är det kanon härligt väder även fast det blir lite stormigt då o då. Det är bara härligt men kan inte denna bubbla spricka snart så sommar värmen kommer? Hur som helst, varmt är det o jag klagar ej.:-)

Igår hade jag o barnen en mys dag, bara vi tre. Tänkte berätta mer om dagarna som gått när jag sätter mig vid min icke fungerande dator ikväll. Varför lider jag av handsvett? Ni som har samma bekymmer vet hur stötigt det är.. Telefon blir nästan fuktskadad, haha.:-)

Nu är jag på väg till jobbet, jobbar bara 12-16, går "resurs" extra för en boende. Jätte härligt pass men känns lite onödigt att åka för ett par timmar men vad gör man inte? Älskar att vara där!! Kommer trivas som en fiskeb i vattnet!:-) Hoppas ni får en fin dag så hörs vi senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0