Tog mig en powernap på två minuter i soffa...

Publicerat: 2011-06-29 Kl: 21:07:04 | I kategori: Allmänt


img_1383 (MMS)

Tog mig en powernap på två minuter i soffan. W hade gått in i sin säng o somnat o gosan däckade på golvet nedanför mig, ha ha ha så söt <3 Värme i all ära men måste man överdriva? Förkylda ungar(+mamma) = inget bad = grin skrik svett o värmeutslag. Det är olidligt för dom små liven.:( Kom precis hem efter matchen i sidsjön, gick jätte bra men sen vart T trött o grinig så vi knatade hem.:) W ska bl hämtat av Jens o ska sova hos syrran inatt för att vidaretransporteras till faderskapet. Så barnen sover hos D imorn för jag jobbar sent o börjar sju på fredag, jippi!! Ät mig!:)   Inatt blir det en ensam natt.. O jag hatar dom!!! Men det sägs att det är nyttigt?!


Kommentarer
Postat av: amanda

ÄH inte fan är det nyttigt.

2011-06-30 @ 01:29:33
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: Nikita

kul å se dej igår å prata lite =)

kram!

2011-07-01 @ 06:30:17
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0