vet ni en sak?

Publicerat: 2011-06-09 Kl: 23:10:02 | I kategori: Allmänt


jag har tänkt på en sak. Människor som behöver hävda sig i allt dom gör är människor som inte har det riktigt bra. Hävda hur BRA livet är, hur BRA ens pojkvän, hur BRA jobbet är, hur BRA vännerna är, hur BRA ens liv överhuvudtaget är, etcetc. Iofs är det skillnad på att hävda sig och bara tala/berätta om sin lycka.. förstår ni hur jag tänker? Dom som verkligen har det bra och är lyckliga behöver inte hävda sig/tala om det.. hmm har funderat på det ett tag o ville bara få de ur mig.. kanske är jag ute o cycklar men jaa.. Alla tycker olika!

God natt!!

Underbara du!! <3


Kommentarer
Postat av: linn

Det brukar oftast se bättre ut på utsidan, men vad vet man vad som händer bakom stängda dörrar :)..Hoppas allt är bra med er! Trevlig helg

2011-06-09 @ 23:53:41
URL: http://lifecanbefun.bloggagratis.se
Postat av: humm..

Sluta hävvda dig hella tiden då?

2011-06-09 @ 23:56:26
Postat av: Evelina

Jag tycker själv inte att jag hävdar mig utan är rak o ärlig. Däremot att jag har skrivit att jag haft de underbart dom senaste dagarna är ju bara för jag ha berättat här i bloggen att jag varit deprimerad.:-) slut va anonym, skriv vem du är ist!

2011-06-10 @ 03:02:29
Postat av: humm..

Antar att jag är en avvundsuk , såm du tror att alla är på dej.

2011-06-10 @ 09:19:54
Postat av: Anonym

Ja vet du? Jag antar oxå de för de är en himla massa att vara avundsjuk på;-)

2011-06-10 @ 11:10:56
Postat av: Anonym

Tror nog det är så att du vill att folk ska vara avundsjuk fast ingen är det. Skäms du inte över att hela tiden påstå det? Jag menar Du har ju inte utseendet för det som du kanske tror att du har, Långskånk :-) Mer manlig än kvinnlig skulle jag nog säga. Det finns inte mycke i ditt liv överhuvudtaget att hurra över så lägg ner dina påstående människa, du skämmer ut dig!

2011-06-10 @ 22:01:04
Postat av: Linda Dahlström

Men vad är de för människor som läser och kommenterar din blogg Evelina?! :p

2011-06-10 @ 22:26:39
Postat av: Ewe

Ja fy fan, skäms på mig!!:)



Ja Linda, säg det? ICKE avundsjuka människor iaf, undra varför dom/den ens slösar energi på mig:) härligt tkr jag!

2011-06-10 @ 22:39:44
Postat av: Anonym

Slösa energi genom att skriva en kommentar, Ok! :) Men Du som alltid hävdar dig genom att skriva om hur alla är så avundsjuk på dig, Då är ju frågan om det är så eller hur :) För De som verkligen har det andra är avundsjuka på, De hävdar sig inte om det. Eller hur? :) Men då tycker jag att du kan tala om för alla oss avundsjuka vad det finns hos dig som vi är så avundsjuka på! Så låt höra nu fröken "populär" :)

2011-06-13 @ 00:35:26
Postat av: Anonym

Haha du var snabb på att radera min kommentar nyss. Så du har alltså ingenting att berätta för oss avundsjuka vad du har som vi är så avundsjuka på? :) Var väl de jag trodde! Då ska du väl inte hävda dig om hur avundsjuka alla är på dig heller när det inte finns någon sanning i det, eller hur fröken "populär"? :)

2011-06-13 @ 01:02:57
Postat av: Evelina

Jag har inte radera nånting o vet du en sak? Om du går tillbaka o kolla, så är de inte JAG utan ANDRA som skriver att de handlar om avundsjuka:) ska du inte ta o ringa mig istället?? Vill du ha numret?? :) du har helt rätt men det var DU som sa att du nog va fe o jag instämde. Ska jag rabbla upp allt, vill du de??;-) ne må så gott o vandra vidare!

2011-06-13 @ 10:20:02
Postat av: Emma

Bara de att du anonymt sitter o läser ihjäl dig o ödslar din energi på att kommentera säger väldigt mycket om just DIG!

2011-06-13 @ 10:21:46
Postat av: anneli

men jisses vilka kommentarer..! sluta läs hennes blogg då om de inte passar.. tycker att de låter som inget annat än avensjuka ;) o ja förstår att ni är avensjuka på evve.. hon har 2 fiiinafina barn, fin själv, en varm människa, stark, klarar sig själv, har jobb o barn heltid mm. ;) att de ff finns såna som ska klaga o va avensjuka..! lev erat egna liv än o bry er om andras!!! ;D kram till eve!

2011-06-13 @ 16:17:49
Postat av: Evelina

Tack Anneli!!!

2011-06-13 @ 19:05:08
Postat av: Anonym

VAD fins de o va avensjuk på? barnen behöve man inte ens nämna. inte de vackraste precis. hon ser ut som en karl, har inga pengar, inge pojvän o inge liv. falska kompisar. och dessutom en mislyckad bröstoperation...höhö

2011-06-14 @ 09:34:34
Postat av: evelina

ha ha ha ha jag döööör av skratt!! Tack för att du gjorde min kväll!:)

2011-06-14 @ 20:50:50
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet at det är sant...så det sved det där det vet jag

2011-06-15 @ 08:23:52
Postat av: anneli

men alltså du som är anonym måste ju fan va sjuk.. okej om du inte tycke om eve men ge sig på barnen är ju bara lågt! dedär kan man anmäla! o sen varför hackar o stör du dig såååå mkt på eves liv om du inte är avundsjuk??! varför gå du in o läser om du inte är avundsjuk på hennes barn o liv?! tänk dig för va du säger.. inge svårt o hitta rätt på pers. som dig! måste man ha kille för o leva o må bra??! vad vet du om hennes ekonomi?! o varför bry du dig?? hon klarar sig bra o mer därtill ;) eve, hoppas verkligen INTE du tar åt dig av nånting!! barnen är ju huuuuur fina som helst, tuttarna är de väl inge fel på;) personen är bara avensjuk på att den inte ha råd o göra nåt åt sig själv ;P

2011-06-15 @ 20:48:34
Postat av: evelina

Jag har både kille, pengar och otroligt fina tuttar så Anneli jag skrattar bara men när barnen kommer in i bilden funderar jag på att anmäla. Mina pärlor pratar man inte illa om! Tack för dina ord!

2011-06-16 @ 00:23:22
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: sandra

alltså. nu har jag läst din blogg lääänge,jag tycker du skriver så bra om allt och ingenting.

lever vi en jante-värld?

var stolt, som du är! är man anonym vågar man inte säga det irl och då är dom inget att bry sig i men hacka på barn? skulle nån hacka på mina skulle det bli livat i luckan. trist att folk är såååååå omogna, så hemska att dom drar in små fina barn i allt.

det handlar inte om vad man har, utan vem man är, och genom det jag läst verkar du vara så härlig!

fortsätt med bloggen, den är så kul att läsa :-)

2011-06-22 @ 14:39:43
URL: http://sandrafrykman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0