long time

Publicerat: 2011-03-28 Kl: 20:50:10 | I kategori: Allmänt


Jag har inte skrivit ett "riktigt" inlägg på ett tag nu. Dels för att jag har så mycket runt omkring mig och i mitt lilla huvud så jag har inte tänkt på det och när jag väl gjort det har jag inte orkar starta datorn. Men nu vill jag ta tag i det hära för själv gillar jag inte bloggar som aldrig uppdatera. :p


Ja vad har hänt? Damnen hon springer nu hon, helt galen är hon och det är så roligt att se att hon är så duktig. Och hur mycket dom små förstå är jag fortfarande väldigt imponerad av.:) Hon älskar att klä på sig/klä av sig, hon är fortfarande lika "mammaig-jobbig", och jag hoppas att det blir bättre när hon börjar dagis? Det sägs att dom kan bli mindre mammig MEN med min tur, blir hon MER mammig, hahah. Dagis för henne känns bättre o bättre, det dåliga samvete håller på att försvinna. Men det blir inte jag som skolar in henne, dels för att jag o William ska iväg samma dag och ta sprutan o sen är hon som sagt, väldigt mammig. Så jag tror att det kommer gå lättare om pappa skolar in henne. :) Hon kommer som sagt bara att gå två dagar i veckan från början, hoppas inte det blir för lite bara? Så hon inte känner igen sig eller vad man ska säga? Men det får Danne prata med dom om.:)

William har växer o utvecklas han med o han blir bara smartare och smartare. Vilket är jätte roligt och man blir ju så stolt så fort någon påpekar det!:D


När man inte har skrivit på ett tag vill man ju skriva massor men det är så svårt att komma ihåg, haha. Jag har slutat jobba iaf, det är väl det "största" som hänt. Nu ska jag faktiskt invänta sällskap men jag slänger mig på soffan tills dess. :) God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0