På bilden är det en familje-dubbel-macka m...

Publicerat: 2011-03-28 Kl: 11:11:18 | I kategori: Allmänt


img_2656 (MMS)

På bilden är det en familje-dubbel-macka med en mycket trött och sliten mamma, dagen efter fest, haha! Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar mina små änglar!!<3  Nu sitter jag på skolan och pluggar lite, ska snart äta lunch med Ems sen möta Camilla så ska vi åka ner på stan. Var hos läkaren idag och det gick så där, ska testa en ny medicin och hoppas på att den fungerar. Fått remiss till KBT men det är väldigt lång kö så vi får se vad kuratorn hittar på.:) Dom hitta inte orsaken till min trötthet men det beror väl på att jag blir störd 2-3 under natten. Jag LÄNGTAR tills Thelise sover hela nätterna men jag har ingen ork att kämpa med henne just nu utan det får vara som det är, tids nog hoppar hon vällingen på natten Har varit lite dåligt uppdatering men jag tror lösenordet "läckt" ut, jag vet inte hur statistiken kunde stiga dubbelt på några dagar. Så just därför kan jag inte "dela med mig" av saker som jag tänkte att jag skulle kunna när det var lösenord MEN förstod nästan de här. Eller så är det så att samma personer läser från olika datorer/telefoner. Äsch det kommer visa sig rätt snabbt! Gumman fyller ett på onsdag och jag har inte planerat någonting men det är på tok för mycket i skallen men det blir lite fika på onsdag sen för resten på söndag.:) Så alla mina/Thelise vänner som vill komma hör av sig, det blir söndag kring tre.:) Jätte härligt väder idag så ha en bra dag och njuuuut!:)


Kommentarer
Postat av: tova

jättefin bild:)

2011-05-23 @ 13:41:01
URL: http://tovaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0