Som många vet brukar barn som precis lärt ...

Publicerat: 2011-03-10 Kl: 12:03:17 | I kategori: Allmänt


Som många vet brukar barn som precis lärt sig gå vara rätt fega, även fast dom KAN så har dom väldigt svårt att släppa taget. Jag skrev igår om hårdträning på Tisen så hon lär sig gå innan hon börjar dagis. Men det behövs inte för damen ställer sig upp o knatar iväg, genom hela vardagsrummet o det är rätt stort!!! Haha vilken lycka!!!=D Hon reser sig o går dit hon ska, precis som hon inte ha gjort annat. När jag såg de första gången imorse så flög de ur mig "men hur länge har du kunnat gå??!", Hahaha. Från ingenstans till ett varv runt lägenheten, skit coolt! Men jag har ju sagt att jag har talangfulla barn.;) Ska försöka spela in en video o visa er!:D Men det beror ju på om damen är på humör, hoppas de för jag vill gärna ha de på film helst samma dag! :D Nu vilar hon middag så jag ska passa på att slänga mig på soffan jag med o hoppas på att hon är lika sugen att promenera när hon vaknat. Självklart kryper hon också!:) Men men, det är underbart väder ute så ut o njut o känn vad solen gör en lycklig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0