Åter igen är vi uppe med tuppen, minns int...

Publicerat: 2011-05-04 Kl: 06:36:48 | I kategori: Allmänt


dsc00039 (MMS)

Åter igen är vi uppe med tuppen, minns inte sist jag ställe klockan på 04:55. Om jag nånsin gjort det vill säga, haha:) Jobb fram till 16.00, får se om jag överlever dagen. Får lägga mig och vila på rasten:) Thelise var lika svår väckt idag, vi sjöng och stojja men hon tittade bara upp, vred på huvudet och snarka vidare. Men till slut kom hon upp.:) William hade lite problem med att få ögonen att vakna men annars skötte han sig jätte bra, inget bråk eller tjaffs som det annars kan bli på morgonen. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mina galosher tycker iaf de låter bra! ^^

2011-05-04 @ 07:30:15
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0