depression

Publicerat: 2011-05-18 Kl: 21:49:58 | I kategori: Allmänt


Sitter och pluggar just nu.. skriver om depression sen ska jag göra klart kost-uppgiften. :) Men nu tog jag ett litet break. Är trött, har varit aktiv idag. Dagen började halv sju o konstigt nog var jag tokpigg? Hon sover nästa alltid hela nätterna när jag sover i soffan, jag tror hon blir störd av mig. Jag kasnke låter, eller rör mig? Gnissla tänder... Ja jag måste börja sova själv mer(sover oftast på soffan när jag är alone) men hur roligt är det? Hmm.. sömn eller sällskap? Tålas att tänka på! ;) haha ne skämtåsido nu är det allvar. Massa uppgifter ska bli klar o det är NU, gärna igår!

Tänkte göra en längre uppdatering men jag hinner inte, känner mig stressad. Måste hitta plugga klart -.-


Måste bara berätta om Thelise, stor tjejen!:) Nu när hon varit på dagis ett tag så börjar hon ta efter saker. Nu för tiden, så fort hon gör sig lite illa kommer hon fram med fingret o blåser. Visar att jag ska blåsa på hennes finger. Hon slänger puss, hon flörtar, hon vet hur man poserar framför kameran, en riktig liten flörtis?;) Hon är så söööt när hon flörtar men bara på Williams begäran, inte mamma inte!:) Oså säger dom att hon är smart, man kan tro att hon är mycket äldre än andra barn och sånt "dravvel" för ju en mamma jätte stolt! Men jag hade varit lika stolt om hon INTE var smart. Men hon verkar ha ärft brors sina smartskalle?;-) aja nog om bloggen och internet, nu ska jag dyka(somna) ner i boken.

Hoppas ni inte tycker att det är allt för tråkigt med bilder men bättre det än ingenting?? :-O :-)

Jag är sur också.. kunde ha åkt till sthlm imorn men det gick så klart inte.. :/ aja en annan gång.
God Natt!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Jaa verkligen! Sötunge.. Det är helt okej, åkt på något jävla skit men annars är det bra. Hur är allt med dig? !:)

2011-05-19 @ 08:44:23
URL: http://saannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0