Efter en hel dags jobb, känner mer o mer a...

Publicerat: 2011-05-14 Kl: 11:13:08 | I kategori: Allmänt


img_5696 (MMS)

Efter en hel dags jobb, känner mer o mer att jag kommer sakna praktikplatsen :-( Ska ringa chefen på måndag o se till så jag får komma o gästspela ibland ;-). Idag är det en regn dag o då orkar vi inte gå ut. Lätt rastlös men så skönt o slippa ångest över att man inte  är ute i solen.:-) Hör o häpna kära läsare, idag ska jag sova utan barnen. Alltså utan barnen som i heeelt ensam, inte helt helt men utan barnen iaf ;-) Första gången på ja jag vet inte hur länge!! Visst jag sov utan barnen när jag var o opererade mig o den helgen vi var i Sthlm, men de var en annan sak eftersom jag inte var själv då. Men nu får jag alltså göra som jag vill fram tills imorn, hmm spännande ;-) Hade varit de ultimata att gå ut o roa sig(utan oro, tjat etc) men det har jag ingen lust att göra. Planer har jag som jag ser framemot men jag är mest pirrig över att sova borta, haha det ska gå så bra!:) Nu ska jag stänga ögonen en stund medans William spelar playhousedisney på datorn o Thellan vilar.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Fina du :)

2011-05-14 @ 15:24:17
URL: http://smb.webblogg.se/
Postat av: L

Är så avis på ditt hår!! Så långt, ge mäj!

2011-05-14 @ 21:35:21
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: mli

Jävla snorunge. Att du skulle växa upp och bli så jävla snygg det trodde jag då inte ;) hihi

2011-05-15 @ 14:54:30
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0