kulturdag

Publicerat: 2011-05-26 Kl: 11:02:05 | I kategori: Allmänt


God morgon! Har sovit bra inatt, tösen sov från pappa la henne vid 7.30-07.00 i ett sträck. Jag har haft sån tur med båda barnens sömn, väldigt lite trassel så det är skönt!:) Härligt för henne att sova hela nätterna.

Nu sitter jag och gör klart det sista på det som skall redovisas idag.. Provtagning på andning och rörelseorgan, MYCKET NÖJE! Det är en hel djungel och det tar aldrig slut.. man kan gräva hur djupt som helst. :( Men snart är jag klar och jag hoppas det blir bra!:) Men jag får prioritera iom att jag har lite mer uppgifter som skall göras så jag kan inte göra denna så stor.

Nu måste jag göra mig klar om jag ska hinna med mig! Ska ju vara på dagis till kl 15.00!:)

Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0