tonårsfasoner

Publicerat: 2011-05-30 Kl: 11:56:22 | I kategori: Allmänt


Nu är jag SÅ trött på den här situationen, så trött att jag tillomed ska prata öppet om det. Man ska jobba, man ska plugga, man ska ta hand om barn 24/7, man ska diska, man ska laga mat, man ska tvätta kläder, man ska städa, man ska även handla allt också, kläder, skor, saker som behövs. Men delad vårdnad ska man ha. Detta är så klart självvållat, det är MINA barn o jag skulle inte för en sekund byta ut det här men förstår ni situationen, MAN MÅSTE HJÄLPAS ÅT! Det ska inte bara hjälpas med diverse saker från ett håll hela tiden. Det är många jag känner som sitter i precis samma situation men man ska vara tyst, man ska hymla om det. Man ska inte tala om hur det egentligen ligger till! JÄVLA SNORUNGAR rent ut sagt, växt upp, vi är inte 14 o nykär!!!!

Bevaknad som om jag satt i nå jävla fängelse, man ska rapportera VAD man ska göra, med VEM man ska göra, hur LÄNGE man ska vara borta o samtidigt måste jag "prioritera" min tid. Jag måste alltså dom få jävla minuterna jag har över till mitt såkallade "privatliv" välja mellan och plugga eller leva ett socialt liv. Men nu är jag tröööööööööööött på det här. Jobba måste man, jag VILL inte jobba, jag skulle kunna gå hemma o få alla pengar ändå men så fungerar tyvärr inte verkligheten men det ska vara en match varenda jävla gång. Men det ska målas upp o saker ska förfinas o puttinuttas. Man kan tro att jag har en övervakare som ska veta varenda steg jag tar.


Nu låter det här säkert mycket värre än vad det är just för att jag i stundens hetta är SÅ jävla irriterad! Sen ska man jobba o samtidigt skicka in tre uppgifter, hur fan ska jag få ihop det? Jobba måste jag, men in med uppgifterna är MINST lika viktigt.. det blir att sitta uppe hela natten igen. Meeen som jag sagt så många andra gånger, det kommer en dag då allting slår tillbaka o då ska jag vara glad att jag står på min fasta grund med lägenhet, två fina barn, inkomst och ett jävla bra liv. BLäääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Nu ska jag hoppa in i duschen o duscha av mig irritationen. Hoppas ni får en bra dag!:) Egentligen är jag jätte glad för jag har fått min första förfrågan från ROPenheten, tack nej tre andra ggr så jag trodde inte jag skulle få något mer men det fick jag!:D Haha känner mig töntigt glad över det där smset. Dom har skickat fler förfrågningar men dom hade fel nummret, dom sista siffrorna hade slagit om :( Men nu är allt som det ska, lev väl!!:)


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag förstår dig och håller med dig!

2011-05-30 @ 12:26:37
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

rop e kung dom :) gillar mess från dom jag med :):)

2011-05-30 @ 13:35:22
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0