back to school!

Publicerat: 2011-11-09 Kl: 09:43:54 | I kategori: Allmänt


Efter ca 1,5 veckas lov är vi tillbaka i bänken. Stress, ångest, press är de jag känner just nu.
Skolan, massor som skall göras. Flytten, två stora lägenheter skall packas och fixas.
Julen, ja den "vanliga" jul stressen plus allt med flytten! Vi vill ju ha ALLT klart innan jul.. glöm inte de fyra kidsen som alltid är med oss!

Hmm good luck seg Evelina. Tur att jag och Robert kompletterar varandra så bra!:)
Jag är seg o skjuter saker framför mig, är morgon trött.
Han är pigg och tar tag i saker o ting, är morgon pigg etc. Så det kommer bli jätte bra! Så länge vi har varandra så löser sig allt!:)



Kommentarer
Postat av: KIKKI

åh vad roligt :D grattis! =)

2011-11-09 @ 18:25:59
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0