Barnvakt

Publicerat: 2011-11-20 Kl: 18:57:24 | I kategori: Allmänt


Efter kalaset igår skjutsade vi barnen hem till mommen där moster bor för där skulle de sova. Båda var jätte glad över att han skulle få vara där. "Min moster hittar alltid på så roliga saker och hon kan så många sånger som dagisfröken" haha, W älskar att leka med Marika!:) Inatt sover dem oxå där o då är även mommen hemma, vilket nöje för dem!:D

Vi hade tok mys igår! En helt vanlig men mycket mysig kväll. köpte hem mat, sola, drack nån grogg, prata/skratta och myste, toppen kväll! Helt underbart att bara vara jag o R!

Nu ikväll kom L o lillW hem. Det är väldigt sällan nu som vi bara är med dem två så det är också uppskattat!
Jag o W knatade till lill coopen och köpte godis o chip.:D samt en några bilar såklart! Haha.

Nu ska jag duscha!

Ha en bra kväll!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0