Its over

Publicerat: 2011-11-07 Kl: 23:29:03 | I kategori: Allmänt


Ja, jag tror de aldrig kommer att komma tillbaka.. Ska jag leva i ett ständigt sus resten av livet?!

Sömnen alltså, den är borta. Har suttit fast här inne i rummet med Thelise. Nattade henne och hon sov ca 1 timma.

Sen har jag suttit här. Hon somnar in direkt i min famn, lägger tillbaka henne i sägen, går ut, sätter mig ner, andas ut, DÅ vaknar hon igen. Gör samma visa varje gång. fast första 30 sekunderna är hon skit förbannad, skriker o är ja, förbannad!

Nu ligger hon i famnen och andas jätte lugnt och djupt. Precis som om är i djup sömn. Lägger jag ner henne börjar hon skrika och vara arg som de senaste 3 gångerna.. Det senaste två timmarna.. Jag blir fast här, mitt kvällsfika väntar ju:(

Bläää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0