Shoppat

Publicerat: 2011-11-25 Kl: 19:59:02 | I kategori: Allmänt


Följde med brorsan idag på stan och var smakråd, han hade massa kläder! Det är till fördel att gå med bror på stan när lönen har kommit, fick min fiiiiina jacka som jag velat ha ett tag nu, mycket uppskattat!! Passar jätte bra med skorna jag fick av baby.:)

Imorn skall vi ner en sväng till för han ska köpa lite mer kläder och någon present till William. En försenad födelsedags present!

Nu är vi på hockey, eller det är paus just nu. Jag trodde Thelise skulle bli rädd eller tycka att det var tråkigt men hon är mycket fascinerad, ha ha go gumman! Fast is-maskinerna är populärast. "bilen kommer bilen kommer!!!"

Får se om hon eller Lucas däckar först.;)

Nu ska jag kila in igen! Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0