Solen skiner

Publicerat: 2011-11-01 Kl: 09:36:32 | I kategori: Allmänt


Nu ska vi ut och ta vara på de få solstrålar vi får nu för tiden! Med mig har jag en små hostig liten gosse som är leksugen!:) Fr.o.m. Imorn är det plugg dygnets alla timmar på schemat, så dagen går i lugnets hastighet.

Just jävlar! I skrivande stund kom jag på att W har bad på habben 14.30, TUR att jag kom på det!!

En fundering som kräver svar.

Vad skulle ni göra om ni visste att en person var otrogen mot en/eran bekant? Även också känslomässigt otrogen, inte direkt fysiskt, förstår ni vad jag menar?? Vilket som, känslomässigt eller fysiskt. Vad skulle ni göra? Vad SKA man göra? Ska man strunta i det o låta de sköta sig själv eller låta personen få reda på det?

Jag har fan funderat på det länge, mest rättvist är det ju att berätta men frågan är om det är något man inte rör?
Min fråga var iallafall, vad skulle ni/du göra??

Nu, på med kläderna!:)
Mammas coola tjej!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Självklart berätta!

2011-11-01 @ 10:21:50
URL: http://smb.webblogg.se/
Postat av: Carro

Jag skulle ta ett snack med den som är otrogen & säga att om inte han/hon talar om för sin partner eller lägger ner det den håller på med, så kommer jag istället berätta för den berörda. Då har de fått en ärlg chans att först berätta själv iaf, oxå slipper man kanske komma med the bad news :b

2011-11-01 @ 10:24:07
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Frida

Är det nära vänner som man älskar så vill man kanske bidra med en lösning. Men annars tycker jag man sköter sitt och skiter i andra. :)

2011-11-01 @ 15:05:43
Postat av: Jessica

Snackar vi bekant som man hejjar på om man ser den på stan, eller snackar vi en kompis?



Det är ett tufft läge, men jag håller med Carro faktiskt tror jag.

2011-11-01 @ 16:20:13
Postat av: Michaela

Jag berättade för en som jag visste eftersom att man själv skulle vilja att någon berättade om läget var tvärtom..man gör inget fel att berätta utan det är personen som vart otrogen som får stå sitt kast! Sedan skulle jag säga som ovan innan," säger inte du så berättar jag" :)

2011-11-01 @ 17:04:08
Postat av: Emma

Men tänk så här då, om Robert var otrogen mot dig, hade du då velat att "den som visste" skulle berätta för dig?

2011-11-02 @ 09:19:50
URL: http://emmaostberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad bra svar!:) nästan alla tycker ju lika så kanske jag bör göra så som Carro sa!



Emma, klart man vill veta men jag har väldigt svårt att sätt mig in i en sån "fantasi" situation med R:)

2011-11-02 @ 10:10:23
Postat av: Emma

De förstår jag med men jag sa bara så för att du liksom skulle kunna tänka dig.. Litegrann :)

2011-11-02 @ 18:31:46
URL: http://emmaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0