Tröööött!

Publicerat: 2011-11-15 Kl: 03:26:24 | I kategori: Allmänt


Thelise kommer aldrig till ro. Jag förstår henne, näsan och ögonen alldeles igen-geggad. Jag har aldrig förstått mig på vakna barn nattetid, hon är trött och då SKA man sova!

Imorn ringer jag vc/bvc det första jag gör. Har inte sovit en hel natt på jag vet inte hur länge. Någon gång måste väl vi få vara friska? Inne på 5 eller 6 veckan nu.

På onsdag har William tid hos Anette på barnmottagningen. Måste få remiss till lungröntgen, nånting är fel. Eller bättre medicin. All kraft går åt till den förbannade hostan!

Undra när jag får lägga mig och sova? Ja nu ropar hon igen. Snart ska jag upp med en pigg William också.

Ja sova får man göra i graven, hoppas ni sover gott!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas hon blir frisk snart så ni får sova! Du har så otroligt fina barn :) krya på dom små! Kram

2011-11-15 @ 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0