13 oktober

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 19:33:24 | I kategori: Allmänt


Sitter just nu med en sovande baby i famnen, mycket mysigt! Skall strax kila ner i tvättstugan o slänga sakerna i tumlan..

Åkte som sagt hem från skolan men planerna ändrades på vägen. Mötte R, åkte på city gross och handlade sen hämta vi alla barn.:) Middagen blev hos mig eftersom tvätt tiden började 18, hade blivit så stressigt annars. Kyckling o ris dagen till ära.;)

I helgen ska h-b sova här! Sjukt vad jag längtar! Bara mysa mysa mysa.:)

En Åre resa är planerad, längtat fruktansvärt mycket!! Bara jag o baby skall åka, schööööön...t, ha ha ha.

Nu ska jag ner i tvätt stugan och William vill prata med R på heytell.

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kikar in här på din blogg i bland, och som jag har uppfattat det så är du ensamstående?! Men du och R åker ju på resor lite "titt som tätt" Vart är dina barn då? Jag har fått uppfattningen att du inte har någon "hjälp", eftersom att du alltid skriver att du klarar allt själv och är helt själv med två barn och har alltid varit osv. Detta är inget negativt, jag är bara lite "nyfiken i en strut" :)

2011-10-17 @ 21:33:10
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Evelina

Hej! Ja jag är ensamstående, lika så R! Men bara för att jag är ensamstående betyder inte det att jag sitter fast ;-) Jag har ju underbara kompisar o en mormor som ställer upp när vi behöver få åka iväg och bara vara "vi"!:)

Och du måste ha läst någon annanstans för jag har aldrig skrivit så för jag har inte "alltid" varit "ensam", har ett 8 års långt förhållande i ryggsäcken så:)

Kanske syftar du på det jag skrev om att jag har friska, underbara barn o ett hem jag byggt alldeles själv o som det ser ut JUST NU o sen en tid tillbaka tar jag hand om dem själv. Bortsätt från när R är här då tar han också hand om dem så klart:)



Hoppas du fick svar!

2011-10-18 @ 17:36:02
Postat av: Jessica

Ok! Ja jag fick det svar jag "ville" eller hur jag nu ska säga ;) Ja mormödrar och mammor är sannerligen bra att ha! Får man fråga varför inte pappan är "delaktig" längre? FÖrstår om du tycker det är för privat!



Hoppas ni får en trevlig resa :)

2011-10-18 @ 20:19:06
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0