Barn

Publicerat: 2011-10-14 Kl: 10:07:36 | I kategori: Allmänt


När man har barn bör man väl sköta sitt liv? Jag tänker på utbildning, jobb, mat på bordet, tak över huvudet etc. Tankarna kom sen jag såg och hörde en sak igår.
En sak är iallafall säkert; människor som knarkar bort sitt förhållande, sin lägenhet och nästintill sitt barn ska INTE ha barn!
HUR kan man prioritera andra sånna skit saker framför sina barn?? Jag förstår inte? Köpa knark istället för att betala hyran, köpa mat, saker till barnen etc ja jag skulle kunna fortsätta i en evighet! Förbannad blir jag.

Alla har rätt att ha sin åsikt, även jag här i min blogg!:)

Tur jag har två välmående, friska, och underbara barn som har riktiga kläder på kroppen, mat på bordet och ett fint och kärleksfullt hem som bara JAG har skapat. Ingen annan utan bara jag!:D
Plus två bonusar och en uuunderbar man, med det kommer jag långt!

Må gott!:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med dig. Det gör ont i en när man inser hur många barn som lider pga föräldrars prioriteringar och val.



Jag har kommenterat om det förut men det tåls att säga igen, du verkar vara en kanonmamma :)

Kram!

2011-10-14 @ 14:53:53
Postat av: Anonym

Här är nått jag verkligen håller med dig!!!:) tyvärr är detta nått man ser ofta :/ som tur är Sos anmäler dom flesta ( vänner runtomkring) som ser detta för barnens skull! De är trakiskt:/

2011-10-14 @ 17:56:37
Postat av: Madde

Oj.! Såg att min adress inte kom med:) va jag som skrev kommentaren ovanför :)Jah har inte heller varit en ängel jag valde barn framför drogerna, var långt nere i skiten!Ett förflutet jag har, och inget jag hymlar med, och inte en sekund Ångrar jag det! När man får barn får man bli vuxen å ta sitt ansvar :)

2011-10-14 @ 22:00:06
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja det gör lika ont att se folk som verkligen kämpar för att få ett barn men aldrig lyckas medans vissa skaffar på löpande band för att sedan skita i dem eller behandla dem illa:( men svält är oxå nånting som är fruktansvärt jobbigt att se, norra Afrika tex, hemskt!!

Tack så mycket Sara, jag gör så gott jag kan:)



Ja Madde! Det är ingen att hymla om eller skämmas för! Du är ett levande exempel på hur man bör välja!

2011-10-16 @ 12:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0