FAN

Publicerat: 2011-10-03 Kl: 14:11:46 | I kategori: Allmänt


Här sitter jag och pluggar. Sneglade på tvn o så var det Operah, man fastnar ju alltid i det. Hur som haver handlade det om en mamma som fick bröst cancer och under fem års tid spelade hon in videos till sin dotter och delvis sin man. För att komma till saken, det fanns en video som inte hade visats än. Utan den skulle operah visa nu, vad händer? JO HELA LÄGENHETEN BLIR SVART!!!!!!!!!!! Ringer R o svär, kollar proppskåpet, knackar på hos grannen, hinner tänka både 1,2 o 3 gånger om jag inte betalat räkningen o POFF det blir ljust igen. MEN vem ska stå för detta misstag?? Jag hade laddad som ett svin för den där videon!!!!!!!!!!!:(:(:( fanfanfanfanfanfanfanfan. Men inget att göra åt nu!:)
Jag hoppas ni känner min ironi...


Hur som helst. Vi hade ett fanastiskt dygn i övik. Var på paradis badet och badade, tävlade i kanan o JAG, säger det igen, JAAAAAAAG vann!! Gick in på relaxen, var med på en sittning med doft ni vet och en vältränad kille som gick runt och vifta lite fjolligt med en handduk, men det var jävligt skönt och avslappnande. (R höll på die hehehe) Åt jätte god mat och mycket mat var det! Sen var vi ensamma nere i saltgrottan som det kallas, o ja ni förstår väl vad som hände där?;) Skämtåsido, visste ni att man var tvungen att vara naken på spat?:S Det visste inte jag så jag garva när han sa det men man skulle givetvis ha handduk men ändå.. naked med flera gamgubbar. Som förövrigt hade årskort, inte förvånad. haha. Sen knatade vi till hotellet, myste myste myste sen slockande vi. Njöt av hotell frukost och sen efter många om o men samt satan,k*k, skit, FAN så åkte jag buss hem till sundsvall. Hade blivit så sent att åka hem med Baby.


Nu är vi äntligen friska! Inte jag 100% än men det är nära :) Vi har varit riktigt dåliga i veckan. Längesen (om nånsing) jag har varit så där sjuk. Ont överallt, tungt o andas o allt som hör till.. Så ni sambos, sluta klaga på fb o njut ist!! Tänk att ta hand om en 1,5 åring som har överskottsenergi för hela sitt dagis samtidigt? pjuuuuh Tur att älsklingen kom två dagar i rad och lämnade Thelise och hade med sig frukost. Thats lööv mina vänner! :) NU måste jag fortsätta plugga. Imorn åker vi till övik igen, vi kör en favorit i repris :D Må gott! Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja anledningen till att jag inte kan låta bli att snoka är denna! Du skriver ju så man får ett leende på läpparna smtidigt som man skakar på huvudet!

Men lucky you!!

2011-10-03 @ 21:55:31
URL: http://emmaostberg.blogg.se/
Postat av: vilma<3

vad glad jag blir när jag läser om all romantik ni har för er å skämmer bort er med,du är sååååå värd det!hoppas både du och lilla älsklings william blir friska snart<3

2011-10-03 @ 23:27:52
Postat av: LINDA

heeej vackra fina tjejen! blir jätte glad av att se hur bra å fint du har fått det! ler med heela ansiktet då jag läser din blogg! min bror sitter inne tyvärr :-( men gör man dumt så får det ju konsekvenser. puss & kram på hela familjen! // Linda..

2011-10-04 @ 09:23:58
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha mm Emma det är det som är meningen, att man skall le med hela ansiktet ;-) Förstår inte ens varför du är intresserad av att läsa.



Vilma, tack vilmaälsk!!!:)



Du är alltid så snäll o gullig Linda!!:) tack!

Jaha oj, vad tråkigt!!:( men då kommer han hem snart iaf?!:) trodde han hade gått bort:(

kramar

2011-10-04 @ 16:45:53
Postat av: Emma

Snokar, då jag inte har annat för mig :)

2011-10-04 @ 20:26:07
URL: http://http:/
Postat av: emma

Jag slökollade lite på det, låter som det programmet åtminstone. Här har de lagt upp en hel del videos, kanske är den du missade med? http://www.wfaa.com/news/health/Oprah-to-spotlight--122205879.html

2011-10-07 @ 16:16:41
Postat av: Evelina

JA det är den! Tack!!!:)

2011-10-07 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0