Glädje

Publicerat: 2011-10-14 Kl: 20:13:39 | I kategori: Allmänt


Helgen är nu kommen, vilket innebär att vi har sovsällskap hela helgen! Så mysigt! Man blir verkligen "beroende" av att sova tillsammans med någon, så det är tomt som fan ibland.

Lite glada nyheter! Tittade på en toppen fin lägenhet idag! Hoppashoppashoppas!
Hoppas mest för att vi någon gång skall få flytta ihop! Så slipper vi allt runt omkring, då löser vi det alldeles själva.:) iofs gör vi det nu också men ni förstår nog hur jag menar!

Sen ang förra inlägget, när det gäller en nära vän, en av sina bästa vänner FÅR man bli hur förbannad man vill!
För min del är inte striden över än, för så här behandlar inte en vuxen människa en annan vuxen person framför mina ögon! Nej nej. Men nog om det det löser sig i slutändan.:)

Sedan fick jag någon dum kommentar om att jag inte alltid har varit en ängel?
Nej?! jag har aldrig påstått att jag är en ängel men skillnaden är väl att jag aldrig knarkat bort pojkvän, hus o barn? Blivit vräkt ett ex antal gånger, faktiskt inte en enda!:) Ha ha. Alltid jobbat, enda sen jag gick i nian, nu studerar jag men aldrig någonsin varit sysslolös och suttit hemma på röven o levt på bidrag, big no!
Den lilla bagatellen glömdes visst ;-) Men det var som sagt min åsikt, jag kanske inte ens känner personen i fråga utan jag kanske såg det på tv? Eller så känner jag den väl? Det vet ju ingen förutom jag.:)

Ha nu en toppen helg för det ska vi ha, i vanlig ordning!!:)

Tänk att jag äntligen fått allt jag längtat efter, en stycke R!;-) biglove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0