Hur får man ihop det?

Publicerat: 2011-10-07 Kl: 21:39:43 | I kategori: Allmänt


Ja det är nånting jag har funderat på ett tag nu. 4 barn, 2 vuxna, 2 olika hushåll, alla barnen på 100%, jobb och skola. Hur får man ihop det? Barnvakter hit o barnvakter dit.. NÄR ska det perfekta boendet ramla ner framför näsan på oss? NU om ni frågar mig men det kan ju ta sin tid det med. MEN vi stay strong o trixar o fixar så får vi ihop det ;) Men ni ska veta att det är jävligt påfrestande att inte få vara med den person man vill vara med dygnets alla timmar. Eller det GÅR väl men att ha alla barn sovandes i en lägenhet vet jag inte, inte för att vi har testat. Kanske skulle det gå galant?! Ja det bör testas iaf! :D

Idag var vi bjuden på middag hemma hos Roberts föräldrar (Williams idoler). Jätte trevligt och mysigt. Mycket folk, massa barn och gooood mat samt efterrätt! :) Muche muuuuche bra!:)

Vad har jag att tillägga? JO, jag fick jätte bra feedback på mina uppgifter idag. Trots rätt hög frånvaro(sjuka barn, Thelise brännskada, Williams gips, halsfluss mm) så är han väldigt imponerad av mina arbeten. Det var givetvis jätte roligt att höra! :D Han hade tillomed kollat upp så jag inte kopierat någon annans arbeten, han vart förundrad över hur jag kunde så mycket även fast jag inte varit på alla lektioner. Men tji fick han, inge fusk här inte utan ren begåvning, höhö!

Nu fredags mys med W! T sover sen ett tag tillbaka. Hon somnade själv i sin säng, dutti dutti!




Kommentarer
Postat av: Nikita

Var stolt över dig själv när det går bra i skolan, det ska man vara! Folk är så rädda för att vara stota över sig själva.. men man SKA Vara det och skita i alla avundsjuka jävlar som finns !



kram!

2011-10-08 @ 13:15:16
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: argumentative essay

Missade att hämta tvätten med en minutjävel. Är riktigt less! Nu får man springa emellan hela dagen i hopp om att träffa på den som tvättar efter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0