Shopping och funderingar

Publicerat: 2011-10-26 Kl: 20:35:12 | I kategori: Allmänt


Idag var det som sagt Williams tur att handla kläder, min stora kille börjar bli ännu större! Fyller ju 5 år om ca 2,5 vecka! :) Vart tar tiden vägen?? F e m år?!

Ja funderingar har man ju alltid och det är tråkigt att inte kunna "dela" med sig av dem för vad som än skrivs handlar det ju alltid om den eller den o speciellt just DEN. Det är alltid någon som tar åt sig, men smickra inte dig själv. Det var längesen du sluta existera för mig.:)

Min fråga/fundering är; Vad hör och inte hör till en blogg egentligen? Där är det ju don efter person o åsikter. Vad en del kallar "privat" i min blogg är (enligt mig) vardagen, och det är inte privat. Men när vissa (de flesta är för mig okända personer) skriver om ex förhållanden, problem i familjen, sina egna problem, medicin etc etc då tycker JAG att man går ut privat. Vissa blottar fan allt men tycker gärna att andra är FÖR privat. Vad man skriver bör ju ägaren av bloggen bestämma? Äh nu sätter jag punkt här innan jag svamlar iväg!

De senaste dagarna har jag som ni säkert sett hunnit vara med alla barnen, det har uppskattats väldigt mycket av oss.:)
Tänk vilken skillnad det är på var och en när man är ensam/två mot för alla fyra, haha.:) Jag läääängtar tills vi flyttar tillsammans!!

Imorn åker vi till Åre, bara jag och baby! Behöver jag nämna att det kommer bli underbart?!:) Har väldigt länge, ja sen sist vi var där längtat efter denna resa! Bara vi, massa mys, massa egentid, massor med kärlek, haha ;)

Nu ska jag göra pannkakor sen hoppa i säng! Är trött som en tok, senaste dagarna har sömnen varit jobbig för oss alla med tanke på Williams hosta.

Må bäst o lägg energin på rätt ställe 




I will never lie to keep up your facade


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va härligt att åka iväg helt själva! Njuuuuut!

2011-10-27 @ 11:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0