Skit också!

Publicerat: 2011-10-20 Kl: 10:29:25 | I kategori: Allmänt


Vart tyvärr inte som vi bestämt/planerat i sista jävla minuten! Vissa förstår man sig inte på. Återigen ett bevis på att man inte skall vara godtrogen eller blåögd för den delen, man ska inte tro en människas ord MEN vad gör det om undra år? Vi söker vidare :)

Ont ont ONT i "mens-magen" och känner en viss oro i kroppen. Vad är det? Varför gör det ont? Sjätte dagen nu.. Hade det varit något tillfälligt skulle det vara borta nu, eller hur?

Tankarna sticker direkt iväg.
Cancer? Tumör? Cysta? Mm.

Förhoppningsvis visar det sig bara vara något fjantigt som gaser..

Så idag blir det ingen skola men ska iallafall hinna ner på stan o köpa lite nya kläder till Thelise, det behövs som hon växer!:) Några byxor, ett par tröjor, någon hood ska jag kika efter! En ny mössa till fina Line skall jag också hitta. Slutar väl med att alla fyra får något nytt, om jag känner mig själv rätt.;)

Ha en bra dag o tänk på mig idag! Lär få min dom inom en timma!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Sluta oroa dig så mycket gumman, då blir du bara mer stressad! Det är nog inge farligt! :)

2011-10-20 @ 13:39:34
URL: http://smb.webblogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas det gick bra!

2011-10-20 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0