Imorse när jag vaknade trodde jag att jag ...

Publicerat: 2011-09-29 Kl: 10:26:02 | I kategori: Allmänt


img_1493 (MMS)

Imorse när jag vaknade trodde jag att jag var död, haha iallafall på god väg! Har aldrig nånsin mått så här dåligt.:( Älsklingen kom o hämtade T och skjutsade henne till dagis. Eftersom både jag o W mår jätte dåligt och det inte är något fel på henne så är det givet att hon skall på dagis. Sen kom R med frukost från donken, har jag inte sagt det förr så säger jag det nu. Jag har världens bästa kille!!!:) Egentligen skulle R sova här hos oss några dagar men det var inställt, som vanligt blir det nästan aldrig som planerat tycker jag MEN det kommer fler gånger!:)


Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Meja

Hjälp med vad? Erbjuder du dig att överta Meja - varsågod :D HAHA nä fy så elak jag var nu ^^

2011-09-30 @ 06:55:21
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0