jag är så duktig!

Publicerat: 2011-09-26 Kl: 14:24:02 | I kategori: Allmänt



Tänk att somliga är så satans idiotiska! Avund, avundsjuka, bitterhet.. ja allt!
Går inte deras planer som de skall, då ska fan ingen annans göra det heller.
Hur orkar dem? Att varje dag verkligen tänka ut HUR man ställer till det, på något vänster försöka förstöra.
Men det stannar vid försöka, för det kommer aldrig att lyckats. Morrrrrr!!!!!
(Har inte skrivit att detta handlar om mig så, man måste tydligen vara ÖVERTYDLIG i det man skriver).

Tänka att jag är två barnsmamma som pluggar heltid, extra jobbar, tar hand om hus o barn. Ni vet ju hur mycket det är med disk,tvätt,städning,matlagning, umgås med barnen, ha ett liv, tillofrån dagis, till skolan, till jobb, hem, stress, fixa, dona o lösa. Och därimellan ska man andas? Och på alla dessa läkarbesök, tandläkarbesök, samtal, möten, mm.. MEN det krävs en riktigt stabil och trygg person för att klara det jag klarar, DET har jag fått bevisat för mig så många gånger. Jag kan klappa mig på axeln, FAN vad duktig du är Evelina.
Tänk att jag fixar allt detta själv!
En eloge till ALLA ensamstående mammor och speciellt till er som har barnen 100%, ni gör ett kanon jobb!!:)


Längtar fortfarande som en idiot tills imorn när vi åker!:)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hållet med dig..!!!!!!! Dock kan de va påfrestemade att vara 2, med att ha en som gått bort o cancer å sen bli kvar med 3 hus å företag!! Albin jobbar jämt!!! Men han måste de, just nu.. De kommer bli bättre! :) men de är en påfrestning! Alla lever ju olika.. Så de där tycker jag beror helt på situationen :) men de förstod nu nog :) jag har en underbar familj med just nu mkt påfrestningar, men jag måste ha tålamod just nu :) kram

2011-09-27 @ 22:23:19
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0