Välkommen tillbaka

Publicerat: 2011-09-05 Kl: 11:34:03 | I kategori: Allmänt


Hej och hopp!:) Jag har ju valt att öppna bloggen nu igen efter ett tags vila. Jag är jätte glad över att kunna göra det o hoppas att det kommer fungera. Att dem idiotiska kommentarerna m.m. håller sig borta!:)



Idag är det plugg dag. Har ett par uppgifter som skall in, alltså som jag måste bli klar med idag! Sen ska jag storstäda och duscha innan jag hämtar mina små änglar och åker till haga. :)

Det är en spännande dag idag, big love börjar jobba efter nio månaders ledighet. Visst känns det tråkigt eftersom det blir mindre tid nu. Men på samma gång så kommer man uppskatta tiden ännu bättre nu! Han är så duktig så, jag är så stolt över att han är min kille. Jag är stolt över hela våra familj!!



Det var ett kärt återseende igår när barnen återförenades efter ett par dagar ifrån varandra. Det är alltid lika roligt och se, man blir så glad o varmt i hjärtat! 



Nu måste jag fortsätta men skall försöka(har sagt det flera ggr) sätta mig ner och göra en uppdatering kring barnen senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0