Dagens 2do - så lite som möjligt! Vet inte...

Publicerat: 2012-04-13 Kl: 10:56:28 | I kategori: Allmänt


img_7172 (MMS)

Dagens 2do - så lite som möjligt! Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller är sjuk. Senaste dagarna har jag haft en jätte konstig känsla i kroppen, och är ständigt trött.(kanske inte så ovanligt för att vara mig) Illamående, skakis och hjärtklappningar. Och nog för att jag har problem med svettningar och alltid haft så går detta inte att jämföra! Minsta lilla ansträngningen börjar jag svettas som en häst, helt omänskligt. Kroppsmässigt känns det som jag väger ca 90 kg och har värdens sämsta kondition. Fyfan, jag hoppas att det går över snart eller att förkylningen bryter ut för det är inte roligt att må så här! Solen skiner och det är väldigt härligt måste jag erkänna! Det har varit många grå dagar nu så det är skönt med lite vårväder! Hoppas ni får en bra dag!:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin du är! Såg texten på fb, kan inte annat än hålla med dig!

2012-04-14 @ 07:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0