Det är något skumt med blogg.se. Det komme...

Publicerat: 2012-04-15 Kl: 14:32:30 | I kategori: Allmänt


img_9201 (MMS)

Det är något skumt med blogg.se. Det kommer fel bild till texten, inläggen kommer i felaktig tid och dag. Jag förstår inte riktigt men det kanske går till sig.:) Det är jobb hela dagen idag, 7-16. När det är sånt här väder vill jag vara ute! Hade hellre varit på norra berget med ungarna. Jag hoppas att det blir fint ngn dag i vecka så får vi ta berget då!:) Men annars är allt lugna gatan, ska strax gå ut och sätta mig i solen med två kompanjoner så man får lite solsken i fejjan! Igår var det planerat att jag skulle gå ut men så vart det icke, var så trött och R lockade mer, ha ha! Det var en mysig och slapp em/kväll. Jag slumrade som vanligt på soffan(tar varenda chans jag får.;)) Sen åt vi gotta och tittade på film, mysigt värre va. Nu ska jag jobba vidare sen hem och pussa på mina älsklingar!:) hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0