Lalaaa

Publicerat: 2012-04-05 Kl: 14:59:06 | I kategori: Allmänt


Mötet gick super bra, gud vad skönt det känns! För hur det än är så måste personkemin stämma in, speciellt om man ska genomgå en "behandling". Och den stämde! Vilken varm och go människa, det kändes att hon verkligen brydde sig och ville hjälpa.

Tydligen har de börjat med något nytt. Samtidigt som jag ska träffa henne 1 gång i veckan ska jag göra en sorts "behandling" på livsanda.se och under tiden kan hon följa mig och mina framsteg/fallgropar osv. Det lät faktiskt som en bra ide!

Denna träff kom i rätt tid. Jag känner verkligen att jag vill jobba för att bli mig själv igen! Vill kalla det sjuk men det är ingen sjukdom för det är inget som är livslångt.

Men hur som helst känns det skit bra att jag äntligen kommit igång och det är så mycket annat på gång också så allt kommer bli skit bra till slut! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0