Majbrasa

Publicerat: 2012-04-30 Kl: 09:13:34 | I kategori: Allmänt


Idag är det sista maj, det är det väl ingen som gått miste om att märka iofs.;)

Idag skulle jag och barnen ha åkt till Stockholm men det vart ändrade planer. Saker tillkom och vi har massor att fixa och ordna i veckan samt jobb nästan varje dag, spännande!:) Time will tell!
Och Stockholms besöket kommer hit istället, det ser jag framemot!:)
-

I helgen har vi gjort lite av varje. I fredags var vi ute hela dagen, grilla och lekte. Sen sov barnen hos mommen och jag fick lite ledig. Umgicks med en kompis som planerade en film kväll men det slutade med en sväng på stan. Var lite skeptisk till det men fan vad roligt vi hade! Kom inte i säng förren vid 5 på morgonen så igår, även idag är jag dödstrött. Känner mig som en zombie men men, så länge det var värt de kan jag vara lite trött.;)

-

Nu måste jag vakna till lite, ha ha! Kl 10 ska jag följa med en vän på möte och slå näven i bordet åt henne vägnar, nu måste det bli lite ordning och reda! Men jag är, ibland tyvärr, sån som person. Jag har jätte svårt att se mina nära fara illa/bli behandlad illa/orättvist Jag har svårt att sitta och titta på. Jag kan lixom inte ge fan i att påverka eller lägga mig i men 9 av 10 ggr är det positivt och jag gör ju vännen en tjänst. Men jag tror det kommer bli skit bra. Nya ögon, öron och idéer måste in i cirkeln om ni förstår vad jag menar!

Sen blir det jobb några timmar innan jag hämtar kidsen. Eftermiddag spenderar vi på norra berget. Grilla, leka, titta på brasan, smälla lite smällare och bara mysa tillsammans med Jennifer och henne Kian.

Hoppas att ni också får en trevlig valborg!

Lägger in en bild på världens sötaste tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0