Måndag

Publicerat: 2012-04-02 Kl: 21:01:11 | I kategori: Allmänt


En ny vecka med nya möjligheter. Vilket innebär för mig, att göra så lite som möjligt. Jag måste ta vara på sjukskrivningen och tiden på ett bättre sätt men det är svårt att bara ligga och stirra i väggen.

Idag har det inte hänt så värst mycket. Kidsen har varit på dagis och jag åt lunch på stan med R, sen vilade jag en stund innan jag hämtade ongarna igen. Det bästa som finns är att sova på dagarna!

Har haft en väldigt lugn och mysig em med barnen! W har spelat lite tvspel och jag har läst med/för Thelise. Goungen! Tänk att du redan är två år, det känns som jag födde henne igår. Tänk vilken vändning livet kan ta bara över några dagar, det är lite läskigt men samtidigt tror jag på ödet. Det som händer har en meningen.:)

Har inte så mycket att dela med mig av i detta nuet. Vet inte om jag börjar bli sjuk, känns som febern smyger sig på. Ont i huvudet och axlarna. Får se om det bryter ut eller vänder.

Ha en trevlig kväll! ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbart fin and i hope you know it;-) My turn next?!?!?!:-)

2012-04-02 @ 22:37:05
Postat av: Sigrid

Herregud vad hon växer.. Tyckte hon va bebis nyss :p

2012-04-03 @ 15:21:28
URL: http://smb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0