Hello

Publicerat: 2012-08-24 Kl: 10:01:25 | I kategori:


Är det bara jag som har turen att få sällskap(läs; snålskjuts) när jag dammsuger? Hon är så söt, ha ha hon sitter där och sen kliver hon av och hjälper mig. Typ att köra in den på ngt rum eller över trösklar. "hjälper dig ja mamma, tunt(tungt) de här".

Och senaste tiden har jag blivit alldeles förbryllad över hur hon apar efter William. När vi är ute och går blir hon alltid "tött i bäna" =trött i benen. När hon måste hjälpa till att bära något svarar hon oftast "ja bär mamma, ja ha flera händer full". Haha ja hon är så söt!:)

Barnen är måttligt uppspelta idag. Imorgon ska dem göra tårta och fixa för pappa som fyllde år den 23. Han kmr nämligen till barnen i helgen. Nu hoppas jag innerligt att vi kan få något sorts rullande schema. Har inga större förhoppningar utan jag blir glad för det lilla! Eller jag, för mig är det egentligen totalt ointressant men för barnens skull hoppas jag att det kommer bli mer kontinuerlig.

Nu ska jag göra mig fixa håret, sminka mig och klä på mig innan min lunchdejt kommer 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0