Magsjuka

Publicerat: 2012-08-08 Kl: 14:26:39 | I kategori:


Jag har inte riktigt återhämtat mig från helgen än. Barnen och jag fick en "liten" släng magsjuka. Barnen vart piggare redan på lördag men jag låg klubbad.


Tänk vad fantastiska barn kan var. I söndag var båda barnen pigga och krya men de höll sig så lugn och var väldigt hjälpsam eftersom jag mådde pyton. Visst det förekom små tjafs och lite bus men jag vart alldeles tagen av att de var så uppmärksam. Barn brukar i vanliga fall bara tuta och köra.


Men när man har varit sjuk sådär då tar det ett par dagar att "komma i form" igen. Jag är trött och slö i kroppen. Och jag som redan är så slarvig med maten mådde knappast bättre av att kräkas i 2 dygn. När man har tagit hand om två magsjuka barn när man själv är magsjuk, då kan man verkligen kalla sig enastående ensamstående!😉




Btw, det värsta som finns är att sitta på en varm, kvav buss bredvid någon som stinker. Varken borstar tänderna eller tvättat kläderna på en evighet.... Precis i den situationen sitter jag i nu, tur att jag snart är framme, ha ha!




Må gott och njut av solen för om några dagar är hösten här! Puss😘




Här får ni en bild på mamsen och sonen, vad vore jag utan dig mitt hjärta?❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0