Promenad

Publicerat: 2012-08-08 Kl: 14:54:39 | I kategori:


Tog en promenad hem från jobbet för jag hade redan missat bussen. Sämst på sommaren att den går så sällan men snart är det som vanligt igen.




Det är så mysigt att promenera i skogen, det är sällan jag gör det men varenda gång tänker jag att jag måste göra det oftare. Skogen tex i Nacksta är helt underbar. Där brukar jag och barnen vara ofta. Det är både tät och öppen skog, så det är lätt för barnen att gå. Vi har alltid med oss en hink också samlar vi saker som vi(barnen) målar. Vi har många fina konstverk hemma. Jag ska köpa en fin hylla och ställa lite saker som barnen gjort, kanske i vardagsrummet eller sovrummet.:)




Känner hur huvudvärken börjar komma..:/ Nu ska jag hämta barnen och laga mat, men har ingen aning om vad jag ska göra? Bjuder på en bild på min vackra ben.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0