Sjukstuga

Publicerat: 2012-08-04 Kl: 10:06:28 | I kategori:


Vart inget jobb ihelgen då det inträffade en mindre roligt olycka för mannen W. Så det vara bara att åka hem igen, nästan precis när vi kommit fram.;-( Vi får ta det någon annan helg framöver.

En sak kan göra mig så fruktansvärt irriterad. Bittertanter som inte gör annat än klagar och gnäller. Även fast jag eller något av barnen är sjuk, måste vardagen ändå fungera. Det är inte så att hela världen stannar för att någon av oss är sjuka. Vi måste handla på affären, vi måste gå ut på promenad för att barnen skall få frisk luft mm mm. Men gör man de då låter det att man sjukskriver mig eller vabbar "för att roa mig". Och vad vet dessa människor egentligen??!

Igår var jag och William pissdåliga, vi låg på varsin toalett. William är piggare idag och nu verkar det vara Thelises tur. Men jag tänker ändå ta en promenad med barnen, är det okej de? Man kanske måste fråga först tänkte jag.:) Williams största idol ska vara på ip idag så vi tänker(OM barnen orkar) ta en promenad förbi där, om han har tur kanske han hör lite.:) Egentligen skulle han gått med barnvakten men nu blidde vi hemma. Ärligt talat hatar jag att vara borta från jobbet när jag har pass, men ibland blir det så här. Speciellt om man är ensamstående!!

Aja, vi får se hur vi gör. Jag är inte alls riktigt 100 men att sitta inne och klättra på väggarna medan ungarna halv slår ihjäl varandra är mer påfrestande.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit i vad andra säger, du vet ju hur bra du är och vilket jobb du gör :-)keep up the good work!

2012-08-06 @ 18:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0