julafton!

Publicerat: 2012-12-24 Kl: 10:29:27 | I kategori:


Vi har det väldigt lugnt och harmoniskt här hemma. Vi tänker inte alls stressa utan bara ta det lugnt. William vaknade tidigt idag. Brukar väl vara så på julafton ;-)

Själv slog jag in paket till 1 inatt sen deckade jag på soffan. Så jag hann slå in typ 10 st innan Thelise vaknade och nu ska jag försöka slå in den sista kassen med julklappar. Men det är lite svårt för Thelise vill gärna hänga på mig idag. Och duscha ska vi hinna med.. Kanske att jag passar på medan barnen är i duschen. :)

Klart man ska få öppna ett paket på morgonen!



Vi 3 önskar er alla en riktigt god jul och hoppas att ni får en mysig dag! Kram

(jag måste blogga ifrån appen om jag vill lägga ut någon bild eftersom jag inte har någon dator just nu så ni får stå ut med sneda bilder.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0