Jobb och skola

Publicerat: 2012-02-22 Kl: 15:33:21 | I kategori: Allmänt


Idag har jag haft en hektisk dag. Jobb mellan 6:45-13:00, sen skola från 13:00-16:00 men vi fick gå tidigare så jag hann bara sätta mig ner och börja anteckna så slutade vi, typ. Men jag var iaf där, det som räknas!;)

Jag har tur jag som har en sån underbar sambo. Imorse skjutsade han barnen till dagis så slapp jag åka 5:30 hemifrån och dem fick komma senare, alltså fick dem en kortare dag!

Nu är jag och Alexandra på väg och hämta små trollen. Vi gjorde en avstickare så jag fick sola lite. Det är så jäkla skönt att sola, varför har jag inte satt igång tidigare? Bara värmen och ljuset gör sitt. Men att få ligga där i lugn och ro o bara njuta är gult värt! Sen känner man sig mycket piggare och fräschare när man fått färg! Jag som alltid(förr) känt mig spinkig(gått upp 14 kg sen i somras) kände mig alltid lite "tjockare" när jag blev brun. Jag vet att många känner tvärtom! Ja what ever, det är balsam för själen!

Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0