Resultat

Publicerat: 2012-02-08 Kl: 22:58:49 | I kategori: Allmänt


Dagens resultat från sjukhus besöket var; streptokocker i halsen, en sänka på 240(!!!!) som normalt ska ligga runt 10. Det är fan inte konstigt att hon varit så hängig! Första dosen penicillin fick hon ikväll så det tar väl ca 2-3 dagar sen ska hon piggna på sig. Minns när jag var in på vc och kände mig döende. Hade då en sänka på 149. Stackars lillpruppen.:(

Det ringde en väldigt omtänksam läkare nu ikväll ang provsvaren som jag visste skulle bli bortglömda, tur vi åkte hem! Han fick tillomed ringa och efterlysa dom. Det skulle ju bara ta 45 min, jotjena! Men denna läkare hade bara varit med om ett fall tidigare då ett barn hade haft sån hög sänka på sina 15 år så han ville givetvis följa upp ganska snabbt att den går ner. Så dem skulle ringa imorgon och vi skulle troligtvis få komma upp redan imorgon för att kolla den igen. Vilket jag tycker är jätte bra!

Nu är ni som hört av er och visat att ni brytt er lite uppdaterad! Tack för alla sms, mail och kommentarer!:) Kan fortfarande inte godkänna dem genom appen, att de inte fixar till det snart??

Sov gott!

Hittade två bilder på T från i sommars, fan vad tiden går fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0