Syskonvagn

Publicerat: 2012-02-07 Kl: 15:47:23 | I kategori: Allmänt


Nu ska jag sälja min vagn(Phil and teds sport) har jag bestämt mig för. Så är det någon som är intresserad av en komplett syskonvagn med regnskydd, uv/mygg skyddsnät, sidoväskor mm så hojta till!:) Enda anmärkbara är att suffletten är lite solblekt men funderar på att byta ut den annars finns den att beställa på barnenshus men det syns inte så mycket!:) Priset beror på köparen, vem det är och hur snabb affären blir av! Skriv en kommentar(publiceras inte), maila på [email protected] eller skriv på fb!:)

Må gott alla fina och ni andra idioter kan fara åt helvete och sluta läsa min blogg som om det vore nån jävla manisk tvångstanke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0