8 januari

Publicerat: 2012-01-08 Kl: 18:47:11 | I kategori: Allmänt


Jag hade som sagt laddat kvällen med tända ljus, morötter och dipp, cola, godis och en bra film. Jag tror att jag hann ligga i soffan 3 minuter innan jag tvärdecka. Så ja, de var min kväll de.:)

Nu är jag och flisan på väg o ska hämta hem chefen. Det blir väldigt tomt när han inte är hemma.:(

Imorn är det vardag igen, ledig i snart tre veckor. Vilket ha varit mycket skönt men jag har längtat lite efter vardagen och skolan!

Tycker ni Thelise valde ett bra gömställe?!:) ha ha. Även att hon stod och blunda. För när man blundar syns man inte, eller hur?!;)


Ha en mysig kväll, för de ska jag och gogubben ha. Han har köpt massa gotta tills ikväll!:)


(detta inlägg skulle ha publicerats kl 15:00 egentligen)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, älskar gömstället :D så söt!

2012-01-09 @ 17:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0