Bilden är från igår kväll, William njöt ve...

Publicerat: 2012-01-31 Kl: 09:28:10 | I kategori: Allmänt


img_0387 (MMS)

Bilden är från igår kväll, William njöt verkligen av att få vara uppe med oss lite längre igår. Eller njöt av R om sanningen ska fram, mysigt! Första natten gick över förväntan! Det tog bara en lite längre stund för T att somna. Inte så konstigt, allt var ju helt nytt. Alla intryck, ljud mm. Men sen sov hon hela natten och jag sov bredvid W. Har lovat att jag ska göra det i två dagar egentligen men nu lär det bli tills han blir frisk. Mommen fick hämta William från dagis igår redan vid 12, han har fått tillbaka sin förbannade hosta. Jag städade ju ur det sista. Han spydde ett antal ggr igår, vilket är bra då slemmet kommer upp men han får inte behålla någon mat. Idag(efter all medicin) har det lugnat sig lite men sätter den igång så åker vi in på barnakuten! Hostan är inte rolig och den är konstant. Får se hur det ter sig under dagen men i övrigt är han ganska pigg. Hade lite feber igår men inte speciellt, nu är den borta iallafall.  Jag och W ska hem och äta gofrukost efter vi lämnat T, sen ska vi en sväng på birsta och kolla på en sak. Det blir en heldag bara han och jag, mysigt!!:)  Igår fick jag de verkligen bevisat. Människor som mår dåligt måste verkligen trycka ner andra för att hålla sin egen näsa ovanför ytan. Tala om, rätta, tycka, lägga sig i, tillrättavisa fast deras eget liv är käpprätt åt helvete! Men att det var så illa trodde jag inte men tydligen! Äh, energisugare så det skriker om det. Bästa sättet är att ignorera men det är inte alltid så lätt när man exploderar av ilska! Ursäkta mitt uttryck men jag är så arg!!! Blä! Ne nu ska vi lämna lillfisen sen besikta lägenheten!:) Hoppas ni får en fin dag och tack för alla kommentarer, svarar så fort jag sitter vid datorn. Det går inte att godkänna dem genom appen?? Skumt de där! Men ha en bra dag!!:)


Kommentarer
Postat av: Madde

Om du nu tycker att det är så. Så är det vell som vän man pratar stöttar å hjälper personen på rätt sätt. Och att inse att ha en anhörig som mår dåligt kan vara jobbigt å man får ta det. Är nog inge roligt för den personen! Som bara behöver stöd å försöka ge goda råd å försöka leda de till rätt riktning :)

2012-02-01 @ 21:45:56
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: SanNa

Äh sånt där skit får man helt enkelt lära sig att leva med. Dom (försöker) trampa ner än så som själv åker en våning upp. Vad skulle det annars finnas för anledning till att kasta skit?

VJag har flera gånger mött på sånna situationer.! Om vi säger att personen mår dåligt, får den bete sig, slänga ur sig vad som helst? Nej det håller inte jag med om. Sen är alls olika givetvis och minde begåvad!! Det är är MIN PSIKT!

2012-02-02 @ 00:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0