föreläsning

Publicerat: 2012-01-23 Kl: 09:56:16 | I kategori: Allmänt


Barnen vaknade 04:40 men efter lite välling somnade dem om till 8 då klockan ringde. Tok stressade för vi var sen trodde jag. Sen när jag stod på busshållsplatsen kom jag på att jag börjar 10.20 inte 9.20.. smart tjej! Så nu sitter jag på skolan och fördriver lite tid.

Det vart en incident på ica häromdagen. Jag gick några meter framför barnen på väg till kassan. Då hör jag att William börjar panik gråta, alltså jag hör verkligen rädslan. Då var det en förståndshandikappad tjej som lyft upp Thelise för att prata med henne eller ja vad hon nu tänkte, och William vart livrädd, "Mammmaaa!!! HON TJUVAR GUMMAN". Sen kom hennes mamma och bad så hemskt mycket om ursäkt och jag fick förklara flera gånger för William att hon bara ville säga hej och inte var nå farlig. Fick även förklara att vissa vuxna som är sjuka tänker som barn därför gillar dem barn så mycket.

Han har pratat om det varje dag sen dess och jag har gett honom mycket beröm! Där visade han vilken bra och beskyddande bror han är!

Iförrgår var jag och barnen, Alexandra +barn på drakborgen och härja. Mitt värsta ställe men barnen älskar de!:) Tänkte visa lite bilder sen ikv när jag sitter vid min egna dator. Alex och barnen följde med och käka middag hos oss efteråt, mycket trevligt som alltid. :) Mycket mer än så har inte hänt förutom tidigt fördelsedagsfika för att älsklingen fyller år idag. GRATTIS baby!

Nu ska jag ut och ta ett bloss innan föreläsningen börjar!

Puss på er fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0