första dagen

Publicerat: 2012-01-24 Kl: 11:20:42 | I kategori: Allmänt


Idag jobbar jag första passet på mitt nya jobb, Lindgården avd rönnen. Det känns sjukt spännande men samtidigt är jag nervös. Eftersom jag jobbat i huset förr behöver jag ingen inskolning så det är bra. Men har precis fått tackat nej till två pass och det känns åt helvete om jag ska vara ärlig men flytten sker ju inte av sig själv, tyvärr. Skulle vilja knäppa med fingrarna sen är allt färdigt.

Tänkte att det var på tiden att skriva ett riktigt inlägg, har mest blivit bilder och små inlägg. Och dem har fortfarande inte gjort en uppdatering till blogg appen så där är det inte heller roligt att skriva ifrån eftersom det inte går att kommentera de inläggen.

Just nu sitter jag och googlar på fina arbetskläder. Min vän C har en jätte fin bettyboop tröja som hon jobbar i, men jag hittar tyvärr ingen sida som säljer "finare" arbetströjor. :( Vet ni någon sida? Säg gärna till!

Nu ska jag dra på mig ett ansikte sen lämna W hos moster sen åker jag vidare till jobbet. Egentligen man väl promenera i det underbara vädret, får se vad klockan blir!:)

Ha en bra dag alla fina! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0